vrijdag, januari 09, 2009

Blazen

In de derde klas zit iemand een raar geluidje te maken, alsof je de vulling uit een balpen haalt en het plastic omhulsel als blaaspijpje gebruikt. Ik zit achter mijn bureau iets uit te leggen met behulp van smartbord en computer, mijn blik afwisselend op het bord en de klas. Het geluid irriteert me, dus ik vraag of het op mag houden. De klas kijkt me glazig aan. Ik ga verder. Het geluid ook. Ik verdenk de jongens achterin de middenrij maar zie niets. Ik herhaal mijn verzoek om op te houden met dat irritante gedoe. Het helpt heel even, maar zodra ik me met stoel en al weer naar het bord draai is het geluid er ook weer. Nu ga ik echt uitvaren tegen de anonieme dader in klas drie. Of ze nou helemaal van lotje getikt zijn met dat kinderachtige gedoe. Een meisje links voorin kijkt me heel serieus aan en zegt: "Meneer, u doet het zelf. Het is uw stoel"

1 Comments:

Blogger Marissa Herder said...

Dat is echt typisch iets voor u, haha!

4:40 p.m.  

Een reactie posten

<< Home